Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

bildmodifiering..

Inlägg 1 av 5

2008-02-29, kl 21:10

ELLSEE

ELLSEE

Inlägg: 28

bildmodifiering..

Hej. Vill så småningom starta ett företag där jag modifierar digitala bilder på datorn. Kunder skickar in bilder och säger hur dom vill ha den modifierad (Det kommer mest vara bilder inom en bransch så att säga.) Nog bäst att kunderna betalar med mobiltelefonen, enklast och smidigast. Men vad är ett rimligt pris tycker ni? Och gärna fler tips till mitt kanske framtida företag.

Tack på förhand

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2008-03-02, kl 18:34

ELLSEE

ELLSEE

Inlägg: 28

Trodde jag skulle få svar snabbt här :p Någon som nån fundering? :)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2008-03-02, kl 19:55

and

and

Inlägg: 155

Jo, jag har en fundering. Vad motiverar att man använder dina tjänster och inte lär sig att göra det själv? Du måste ju komma på en motivering till varför man skall handla av dig. Rimligt pris? Beror på hur välgjort det blir, personligen skulle jag inte betalat många kronor, men andra kanske gör det.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2008-03-02, kl 19:59

ELLSEE

ELLSEE

Inlägg: 28

Själva bilderna ska vara en och samma bransch kan man säga, eller lättare sagt en och samma produkt, som ska modifieras. Jag tror intresset finns. Varför dom inte vill lära sig själva. För att dom helt enkelt inte orkar eller inte har tid.. Men jag tror 50:-/bild skulle vara ett bra pris som man betalar med sin mobiltelefon. Kanske ska börja ha det som en hobbyverksamhet, och inte registrera ett företag direkt. Eller vad tycker ni?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2008-03-02, kl 22:07

and

and

Inlägg: 155

Rent spontant skulle jag säga att registrera firma direkt. Kolla upp vilken konkurrens som finns.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat