Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker likasinniga

Inlägg 1 av 1

2008-01-12, kl 23:18

username

Erik
Holm

Söker likasinniga

Tja!
Är en 17årig kille från Oslo som gillar att göra egna och nya saker. Jag driver bla. sidan NorskeFans.com (fotbollsida) och älskar mode.
Nu är det så att jag har lust att dra igång något nytt, men vet inte helt vad. Jag kan allt som har med design att göra, kodning är lite värre (dock inte html och lättkodning).
Går 2a (av 3) på marknadsföringslinjen. Kom in på media, men fick höra att det absolut inte var någon ide för mig att börja där. Eftersom jag redan kunde det mesta.

Har du en ide som du tror på, så hör av dig. Jag är effektiv och seriös, ger alltid 110%. Jag har faktist deltagit på diverse tvprogram och intervjuer i tidningar pga min såkallade "talang". Och har blivit spådd en framgångsrik karriär.

Jag har haft planer på att dra igång ett eget klädesmärke, men efter ungefär en månad såg jag hur mycket jobb det måste till för detta. Med kontakter osv, och det blir för mycket för en ensam 17åring utan något vidare kapital. Är det någon som ska dra igång ett märke, hör av dig!

Annars så är jag intresserad utav allt som kan slå igenom. Har du en sida eller ett företag som vill starta i Norge, så kan jag hjälpa till. Är som sagt redaktör på NorskeFans.com, och skriver felfri norska.

Låter kanske lite självsäker i den här texten, men det måste ju vara lov när man ska berätta lite om sig själv. ;)
Var inte rädda, hör av er om absolut allt!
MSN: [email protected]
Mail: [email protected]

// Erik Holm

Svara Svara med citat