Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Investerare till företag i mälardalen

Inlägg 1 av 1

2007-03-01, kl 10:19

username

Eric
Westling

Investerare till företag i mälardalen

Jag heter Eric Westling och jobbar som projektledare i mälardalen. Projekten är först och främst inriktade inom IT, och även det nedan.

För tillfället jobbar jag med ett bolag i Uppsala som är inriktade inom reklam & marknadsföring. Bolaget har ett flertal funktionsavtal enskilt värda 200tkr, över en fyra månaders period.

På grund av att ägarna är studenter finns ingen ekonomisk möjlighet för dem att finansiera detta projektet.

Minsta kapital som behövs är 25.000,00 SEK exkl. moms, redan efter 10 dagars körtid når man en nollpunkt.

Möjligheter finns att följa bolaget mer noggrannt än på styrgruppsnivå, i och med detta meriteras givetvis erfarenhet inom företagande, professionellt säljarbete & marknadsföring.

Kontakta mig ifall ni finner detta intressant, inga diskussioner kommer att föras över mail. Maila dock gärna information om dig själv till min mail. Personliga möten med seriösa intressenter kommer därefter att bokas!
Med vänliga Hälsningar Eric Westling
Tel: +46 (0)18-495 19 95
Tel (mobil): +46 (0)708-171714
Mail: [email protected]
Webb: http://www.malardss.se

Svara Svara med citat