Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Lån / finansiering

Inlägg 1 av 2

2007-12-20, kl 22:26

EddieJ

EddieJ

Lån / finansiering

Hejsan!

Jag är mitt uppe i uppstarten av min butiksförsäljning av kläder, piercingsmycken och accessoarer som kommer finnas i södra Skåne.

Jag är intresserad av att komma i kontakt med någon som kan tänka sig att låna ut en summa på ca 60 000kr med återbetalning på minst 5 år.

Lånet kommer dels täcka vissa inköpskostnader men även finnas som en trygghet den första tiden det tar att komma igång med omsättning osv.

Jag har i nuläget ingen inkomst och därför problem få banklån söker därför dig som ser till helheten och möjligheterna, tex det att jag är i uppstarten av ett företag som givetvis beräknas dra in vinst men kanske inte just de första månaderna.

Är detta något som verkar genomförbart så tveka inte att
kontakta mig om du är intresserad så kan vi diskutera möjligheter, räntesats etc.

Mvh, Eddie Jönsson.
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2007-12-21, kl 14:43

mlundgren

mlundgren

Betala av 60.000 på minst 5 år?? Märks att du inte tror på ditt projekt. Varför ska då en finansiär göra det? Hade du velat låna 1 miljon eller så, hade 5 år känts mer rimligt.

Hoppas det ordnar sig för dig!

Mikael

Inläggets betyg
Svara Svara med citat