Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Leverantörer

Inlägg 1 av 8

2004-08-18, kl 22:23

username

Camilla
Glans

Inlägg: 3

Leverantörer

Har ett litet helvete med att hitta leverantörer... finns det nån lista nånstans???

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2004-08-20, kl 22:39

AndersB

AndersB

Inlägg: 6

www.eniro.se :-))

Kanon ställe.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2004-08-22, kl 12:42

username

Sammi
Ekdahl

Inlägg: 27

beror på i vilken branch du är aktiv i.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 8

2004-08-23, kl 21:47

username

Totte
Pärlefalk

Inlägg: 7

Någon som är leverantör av plastförpackningar?
Jag söker jag en person eller ett företag som kan leverera enkla och pålitliga plastförpackningar till ett bra pris. Om du är den personen eller känner en sån person så kontakta mig omgående! Vi pratar stora kvantiteter, ett absolut minimum på 80 000 plastförpackningar per månad! (Söker främst 250gram och 1kilos förpackningar) Du kan göra en bra förtjänst genom att låta oss bli din kund, hör av dig snarast och lämna så mycket information om ditt företag eller din kontakt som möjligt; samt ditt pris och leveranstid! Hör av dig så fort som möjligt. Med vänliga hälsningar Anders.
Mail - [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2004-09-27, kl 15:02

username

Marianne
Källman

Inlägg: 4

www.draken-reftele.se vet inte om det var det du var ute efter men ger dig länken iaf=)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2004-10-11, kl 17:47

username

Per
Boll

Inlägg: 6

Citat:

Ursprungligen postat av:

Någon som är leverantör av plastförpackningar?
Jag söker jag en person eller ett företag som kan leverera enkla och pålitliga plastförpackningar till ett bra pris. Om du är den personen eller känner en sån person så kontakta mig omgående! Vi pratar stora kvantiteter, ett absolut minimum på 80 000 plastförpackningar per månad! (Söker främst 250gram och 1kilos förpackningar) Du kan göra en bra förtjänst genom att låta oss bli din kund, hör av dig snarast och lämna så mycket information om ditt företag eller din kontakt som möjligt; samt ditt pris och leveranstid! Hör av dig så fort som möjligt. Med vänliga hälsningar Anders.
Mail - [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 8

2005-01-06, kl 19:42

username

Naser
Vukovic

Inlägg: 8

Hej


Jag är representant för en firma som producerar plastförpackningar av olika material och till olika ändamål.En kort presentation av firman hittar du web-adress http://www.polietilenka.com/. Jag vet inte om din förfrågan är förtfarande aktuell. I så fall behöver jag veta dimensioner på påsarna, materiall, vikten, med eller utan tryck mm.
Hör av dig för vidare information!




Citat:

Ursprungligen postat av:

Någon som är leverantör av plastförpackningar?
Jag söker jag en person eller ett företag som kan leverera enkla och pålitliga plastförpackningar till ett bra pris. Om du är den personen eller känner en sån person så kontakta mig omgående! Vi pratar stora kvantiteter, ett absolut minimum på 80 000 plastförpackningar per månad! (Söker främst 250gram och 1kilos förpackningar) Du kan göra en bra förtjänst genom att låta oss bli din kund, hör av dig snarast och lämna så mycket information om ditt företag eller din kontakt som möjligt; samt ditt pris och leveranstid! Hör av dig så fort som möjligt. Med vänliga hälsningar Anders.
Mail - [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2005-03-04, kl 09:39

DanielW

DanielW

Inlägg: 10

Hej,

Du är välkommen att ta kontakt med Handelscentrum Hammarö AB
Kolla in våra produkter på www.handelscentrum.com
eller ring 054-521928
0705-590928
Vi har unika och innovativa produkter.
Vi har även fina present artiklar Tex. och de flesta är tillverkad av trä och är handmålade.
Vår inställning är att du som säljer våra produkter får en stor chans att tjäna pengar på våra saker.
Våra produkter kommer främst från Asien men våra leverantörer jobbar enligt AS8000 och våra produkter är alltså inte tillverkad via barn arbete eller dylikt våra arbetare får bra betald (mer än normal) och har tillgång till sjukvård etc..
Låter detta intressant hör då av dig
Men kolla framför allt in vår webb sida www.handelscentrum.com

mvh

Daniel Wit
VD

Inläggets betyg
Svara Svara med citat