Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

grossist sökes tvål

Inlägg 1 av 5

2007-01-26, kl 01:23

username

Medlem

grossist sökes tvål

Söker grossist som kan hjälpa mig att få fram hudvårdsprodukt (tvål,schampo,hudkräm) mot privat och offentlig sektor. ska starta ehandel och vill bla ha sånt!
mvh carlars

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2007-01-26, kl 10:48

username

aa
aa

Hej,
titta gärna på vår hemsida http://olivolja.ehandel.net/  förutom dessa kan vi hjälpa dig med hudvårdsprodukter som du frågar efter. Beskriv gärna vad du behöver, volym mm för att kunna hjälpa dig på bästa sätt. Samt organisationsnummer med kontaktuppgifter.
Mvh,
Haluk

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2007-02-19, kl 01:15

roblu

roblu

Hej !
Du får gärna titta till vår hemsida också www.traditionellaprodukter.se vi är grossister och tillverkare av Grekiska olivoljetvålar och olivoljelotion, vi ISO certifierar våra produkter så att vi alltid håller högsta kvalitet. Våra välkända tvålar säljs hos bl.a. Hälsokostbutiker, hudterapeuter, gårdsbutiker, babybutiker, slottsbodar, inredningsbutiker, presentbutiker, parfym shopar, barnmorskor m.fl.
På hemsidan finns det möjlighet att göra återförsäljaransökan direkt. Välkommna till oss !
Mvh Robin

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 5

2007-03-20, kl 10:27

Sanwret

Sanwret

Jag tillverkar och har själv tagit fram flera produkter som jag kan tänka mig att sälja med någon annans märke eller mitt eget. Om du ger mig din mailadress så skickar jag pdf-filen. Den finns förresten även på www.halsomagasinetweb.se så kan du spara ner den själv. Maila mig om du har frågor...

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2007-04-27, kl 00:01

hjojoba

hjojoba

Vi tillverkar hudvård av vegetabiliska oljor.Är regestrerade på läkemedelsverket.Vi håller på att byta namn till FLOW Nature.
Vi har resurser för stora volymer,vi håller till i en F.d mejerilokal tillverkningen sker absolut seriöst i hygiengodkända lokaler.
Hör gärna av dig.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat