Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Ang. Starta Telefonförsäljning!

Inlägg 1 av 2

2006-09-01, kl 11:18

username

Pipoo
Macoo

Inlägg: 4

Ang. Starta Telefonförsäljning!

Hej!

Undrar lite ang starta telefonförsäljning.
Vart finns varorna? Finns det några speciallister inom detta?
Jag vet att det just nu finns tele2 abonnemang och vart dom finns att hämta, men hur funkar det med andra grejjer då? det här kommer ju inte hålla hur länge som hellst?

Jag läste oxså häromdagen om en ny lag som kanske träder fram den 15 januari - 07 om att man bara ska få ringa dom som tackat JAG för telefonförsäljning? Hur går det till då ? Kommer ju flera tusen personer ringa till 20 familjer? det går ju inte... någon som vet nått mer om det här?

tacksam för info eller tips/nummer/adress till folk med bra varor att sälja.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2006-09-04, kl 13:43

username

Kevin

Inlägg: 7

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!

Undrar lite ang starta telefonförsäljning.
Vart finns varorna? Finns det några speciallister inom detta?
Jag vet att det just nu finns tele2 abonnemang och vart dom finns att hämta, men hur funkar det med andra grejjer då? det här kommer ju inte hålla hur länge som hellst?

Jag läste oxså häromdagen om en ny lag som kanske träder fram den 15 januari - 07 om att man bara ska få ringa dom som tackat JAG för telefonförsäljning? Hur går det till då ? Kommer ju flera tusen personer ringa till 20 familjer? det går ju inte... någon som vet nått mer om det här?

tacksam för info eller tips/nummer/adress till folk med bra varor att sälja.




har du någon mail adress?

Ge Aldrig UPP!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat