Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Sensuella underkläder

Inlägg 1 av 2

2006-08-16, kl 09:27

koolander

koolander

Inlägg: 15

Sensuella underkläder

Hej!
Jag har precis öppnat webbhandel och säljer sensuella underkläder. De flesta kläderna är i One-size (storlek 34-40).
Om någon är intresserade av att köpa kolla in www.secretsoflove.se . Skulle ni vilja ha någon plagg i andra storlek än angivet på produkten så kontakta mig för mer information om hur det går till.
är du återförsäljare, självklart kommer du få lite bättre priser än det står på sidan.


Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2006-08-17, kl 10:51

username

Josefin

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!
Jag har precis öppnat webbhandel och säljer sensuella underkläder. De flesta kläderna är i One-size (storlek 34-40).
Om någon är intresserade av att köpa kolla in www.secretsoflove.se . Skulle ni vilja ha någon plagg i andra storlek än angivet på produkten så kontakta mig för mer information om hur det går till.
är du återförsäljare, självklart kommer du få lite bättre priser än det står på sidan.




Hejsan!

Mitt namn är Josefin Unogård och jag ska öppna butik i Gävle till hösten. Jag skulle kunna tänka mig att ta in ett litet sortiment av Dina nattlinnen, du kan väl kontakta mig om detta verkar intressant.

Mvh Josefin
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat