Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Kodare sökes!

Inlägg 1 av 2

2006-08-15, kl 15:34

username

Andreas

Inlägg: 3

Kodare sökes!

Hejsan.
Jag heter Andreas och jobbar på en reklambyrå. På sidan av mitt ordinare jobb har jag under senaste året jobbat med 2st affärsidéer som jag färdigställt, som båda varit roliga. Men det är dags att slå samma dessa och göra en gemensam lösning, som jag tror kan bli rätt så stor. Nu till problemet, vår dataansvarige har dragit sig ur pga tidsbrist. Så vi har två fungerande kodade lösningar, men saknar själva kunskapen att gå vidare.
Vi är numera en säljare/projektledare och en affärsutvecklare/designer på projektet, och har lagt ner alldeles för mycket tid och pengar för att lägga ner. Och behöver således en person med driv, vilja och kunskap. Uppdraget handlar om att ta det som redan finns, modifiera det lite och lägga till lite. Dagens lösningar är skrivna i php med fullt fungerande databaslösningar.
Så.. är det nån som känner till en glimrande grym kodare, eller kanske du rentav är det själv? Det kommer krävs lite tid i anspråk, men en jäkla massa är redan gjort. Arbetsbördan kommer vara ett par offrade timmar för att få det rullande, sen väldigt liten i underhåll. Du kan med fördel ta dig an detta på sidan av ditt heltidsjobb/studier.

(Och det är inget obepövat du ger dig in på, på de tre första dagarna efter lanseringen hade vi 1200 uppskrivna medlemmar)

Hör av dig om det låter intressant, så snackar vi mer.

Mvh
Andreas

[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2006-08-15, kl 23:51

username

Brendan
Henderson

Inlägg: 44

Hej
Jag är bra på PHP och databaser ... och en hel del annat.
Det är kanske mig ni söker. Vem vet ?
Jag föreslår att vi tar kontakt med varandra för att se om jag passar in i ert projekt.
[email protected]
0707 330 555

Inläggets betyg
Svara Svara med citat