Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Bokföring, Ekonomi & Skatter

Ett system för att utföra företagets alla dagliga uppgifter?

Inlägg 1 av 3

2004-07-05, kl 02:33

username

Karl
Svensson

Ett system för att utföra företagets alla dagliga uppgifter?

Hej,
jag har tillsammans med en vän beslutat att starta ett handelsbolag och har några frågor.

Vi kommer delvis jobba med försäljning via telemarketing vilket kräver att vi använder oss av någon form av programvara för att på ett smidigt sätt kontakta och samla våra kunder i ett register.
Vi behöver oxå programvara för att sköta våra fakturor, säljstöd, Kund- och kontaktuppföljning mm mm.
Vi behöver ett system för att utföra företagets alla dagliga uppgifter.

Jag har hittat två alternativ på http://www.mamut.com

"Mamut Enterprise E3"
"Mamut Enterprise Telemarketing"

som verkar ha precis det vi söker.
Eftersom vi har liten erfarenhet av dessa program är min fråga.

Är Mamut Enterprise bra alternativ? lr finns det bättre mer användarvänliga, billigare osv?

Mvh /Karl

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2004-09-07, kl 14:13

username

Tommy
Montén

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej,
jag har tillsammans med en vän beslutat att starta ett handelsbolag och har några frågor.

Vi kommer delvis jobba med försäljning via telemarketing vilket kräver att vi använder oss av någon form av programvara för att på ett smidigt sätt kontakta och samla våra kunder i ett register.
Vi behöver oxå programvara för att sköta våra fakturor, säljstöd, Kund- och kontaktuppföljning mm mm.
Vi behöver ett system för att utföra företagets alla dagliga uppgifter.

Jag har hittat två alternativ på http://www.mamut.com

"Mamut Enterprise E3"
"Mamut Enterprise Telemarketing"

som verkar ha precis det vi söker.
Eftersom vi har liten erfarenhet av dessa program är min fråga.

Är Mamut Enterprise bra alternativ? lr finns det bättre mer användarvänliga, billigare osv?

Mvh /Karl

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2004-09-07, kl 14:16

username

Tommy
Montén

Mamut Enterprise för nätverk är en bra programvara för det mindre och medelstora företaget. E3 är ett bra val!Mamut Office är för enanvändare. Vill ni veta mer maila till [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat