Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

starta eget i england

Inlägg 1 av 3

2006-06-18, kl 21:53

username

Ulf
Eklöf

starta eget i england

hej, ska precis starta eget men vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag planerar att flytta till london i höst för att möjligheterna för min rörelse där e mycke större.
Frågan lyder då, ska jag starta företaget här och arbeta i london med företaget registrerat i sverige eller ska jag vänta och starta i london i stället, det borde väl inte vara nåra problem nu med eu och så? Är det någon som vet om det går att registrera ett företag i england från sverige?
Eller, några matnyttiga tips om hur man ska gå till väga när man väl är där!
jag tackar allra ödmjukast

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-07-06, kl 16:16

username

Johnny
Lindström

Citat:

Ursprungligen postat av:

hej, ska precis starta eget men vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag planerar att flytta till london i höst för att möjligheterna för min rörelse där e mycke större.
Frågan lyder då, ska jag starta företaget här och arbeta i london med företaget registrerat i sverige eller ska jag vänta och starta i london i stället, det borde väl inte vara nåra problem nu med eu och så? Är det någon som vet om det går att registrera ett företag i england från sverige?
Eller, några matnyttiga tips om hur man ska gå till väga när man väl är där!
jag tackar allra ödmjukast

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-07-06, kl 16:36

username

Johnny
Lindström

hej,det är inga problem att starta ett aktiebolag från
sverige om,vill du ha närmare upplysning får du gärna
konakta mig på tel:00441724762665.mvh Johnny

Inläggets betyg