Inlägg 1 av 5
2006-06-18, kl 13:53
köpa in läsk?
var köper äffärer mm in läsk i form av burkar (33cl). de lär ju få en mycket bättre pris. hur mycket måste man då köpa in och vem får egentligen köpa av de.
Svara Svara med citat
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlemvar köper äffärer mm in läsk i form av burkar (33cl). de lär ju få en mycket bättre pris. hur mycket måste man då köpa in och vem får egentligen köpa av de.
Svara Svara med citat
Jag är nämligen intresserad av ca 3200, 33cl drickor. Vart kan man köpa in för lägsta pris. och det ska vara inom Sverige. Och av märkena Coca-Cola, Sprite, Fanta.
Jag skulle tro att det är kontrakt skrivna för att sälja läsken. Det är för övrigt den bästa metoden att säkra intäkter för moderbolaget.
Ursprungligen postat av:
Jag är nämligen intresserad av ca 3200, 33cl drickor. Vart kan man köpa in för lägsta pris. och det ska vara inom Sverige. Och av märkena Coca-Cola, Sprite, Fanta.
hekee... hej henke, du jag har en gross firma i jönköping och om du är intresserad kan jag ordna drickorna du söker till ett bra pris kontakta mig på [email protected]