Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Kompanjon sökes

Inlägg 1 av 4

2006-05-31, kl 09:42

Kemal

Kemal

Inlägg: 50

Kompanjon sökes

Tja! Jag är en kille som bor i södra skåne har äldigt stor erfarenhet från försäljning och marknadsföring(jobbar med det), Jag är typen som alltid har något speciellt på G, och alltid beredd på att kavla upp ärmarna, lossa slipsen och jobba som en dåre söker nu en kompanjon som är i samma sits där vi tsm kan utveckla idèer och starta upp. Som sagt jag har massor med idèer och tror även att du har det.
mvh/ Kemal

svara på; [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2006-06-04, kl 18:59

username

Snezana
Tubic

Inlägg: 3

Vad skulle du kuna tänka dig starta i så fall? Menar du en Butik eller något liknande? Och var skulle butiken öppnas i så fall?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2006-06-05, kl 23:09

Kemal

Kemal

Inlägg: 50

Citat:

Ursprungligen postat av:

Vad skulle du kuna tänka dig starta i så fall? Menar du en Butik eller något liknande? Och var skulle butiken öppnas i så fall?



Altså jag har massor av idèer allt från internet till olika butiker och andra idéer. JAg arbetar med allt en riktig entrepenör där jag ser en vinstmöjlighet där finns jag och det satsar jag på. Just nu så söker jag efter en kompanjon som har samma intresse som jag. Då vi tsm skulle kunna utveckla något som vi båda tror på. TVå hjärnor är alltid bättre än en hjärna:P
vad jobbar du med och hur låter detta från din sida?

mvh Kemal

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2006-07-26, kl 17:36

Billmer

Billmer

Inlägg: 17

Hej om du kontaktar oss på följande adress så har vi en samarbets partner som kan hjälpa er med detta.

[email protected]


Mvh Jonny

Inläggets betyg
Svara Svara med citat