Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Sugen på att starta eget?

Inlägg 1 av 5

2006-05-20, kl 23:41

Gihgknn

Gihgknn

Inlägg: 26

Sugen på att starta eget?

Jag har testat alla knep på nätet.
Jag vet att det är svårt. Glöm MLM företag osv.
Starta eget från början.
Min första hemsda är www.smschansen.inc.se
Den kosta mig absolut ingetting! Har tjänat X antal kr på den redan. (Säljer just den för 1500 kr komplett, om någon är intresserad)
Kostar inget att starta, att göra reklam kostar. Tid eller pengar eller bägge.

Ett hett tips till er alla där ute med c:5-10000 kr på fickan:
Köp dinarer!!! sök på google och hitta utländska sidor som säljer. Du kan få 100.000 Dinarer för c:a 700 kr om jag inte minns fel. Sälj dom på tradera och du får över 1000 kr för dom. Eller chansa och spara dom i 2 år( tror själv på att det blir för "hypat" och värdet rasar.. Men köp/sälj Dinarer funkar utmärkt, kolla själv!

(bör nämna att jag var med i marknaden innan det började blåsa upp, hittade inga investerare vid det tillfället.. Skulle garanterat fått 200% av investeringarna tillbaka, lite irreterande;)

Har mer ideer och förslag. Kontakta mig på [email protected]
Men jag ger inte ut dom gratis.

Jjj

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2006-05-20, kl 23:44

Gihgknn

Gihgknn

Inlägg: 26

Bygger även hemsidor. Mitt motto är enklelt,rent och smidigt. Kan bygga en komplett sida åt er för 500-1000 kr.
Nu snackar vi inte då Tradera storlek eller Ebay utan lite mindre sidor;)

Jjj

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2006-05-22, kl 17:18

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 79

Hej jag undrar om du följer lotteriinspektionens lagar?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2006-05-28, kl 12:17

Gihgknn

Gihgknn

Inlägg: 26

Hej acg134. Jag tackar dig för ditt inlägg. Jag är ute efter att tjäna lite extraslantar på nätet. Att söka en massa tillstånd är inte min favoritsyssla. Så www.smschansen.inc.se har jag lagt ner. Den ligger fortfarande på nätet men informerar väl att den är nedlagt.

Säljer nu sidan för 500 kr! har ingen användning för den. vill någon köpa den så hör av er till min mail: [email protected]

Jjj

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-06-18, kl 20:22

username

Jani
Lokka

Inlägg: 29

sms chansen är exact samma princip som i www.budspelet.se .. och jag tror lotteriinspektionen har godkänt det..

Inläggets betyg
Svara Svara med citat