Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

trycka t-shirts?

Inlägg 1 av 5

2006-05-05, kl 20:20

username

Henrik
Carllson

trycka t-shirts?

trycka t-shirtar o sälja de?
är det nån som har nå erfarenhet av detta. då menar jag vanliga enfärgade t-shirtar soom man trycker egna tryck på.

var kan man köpa billiga t-shirtar (billigare än typ 5 för 100?)

var kan man få sina motiv tryckta, billigt?

var kan man sälja de sedan?, man kan ju självklart kanske få
ett par sålda på sin skola men finns det inte nå webshop där de kan sälja åt en mot en del av vinsten,
har varken ork eller erfaranheter av att göra en egen webshop (för det är väll inte så enkelt att göra en egen)
men har hört att man kan sälja genom sidor som zoovillage.se och junkyard.se men de köper väll bara in professionella eller?, hur går det i så fall till

nån som gjort nå liknande?

(ska tillägga att jag vill göra det här som en kul grej eller möjligtvis som projektarbete)

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2006-05-05, kl 20:22

username

Henrik
Carllson

glömde skriva att ett annat alternativ är ebay.com. jag har hört att det finns många som lever enbart på att sälja genom ebay. men hur mycket kostar det att annonsera där. och är det bra plats att börja på eller?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2006-05-15, kl 13:15

username

Elinor
Engelin

Vi tryckte upp t-shirts med tryck på när vi hade ett Uf-företag. Jag kan rekomendera mera-produktion, de var hyffsat billiga, och sålde både t-shirtar och tryckte på dessa. Du kan kolla på www.mera.se

//Ellie

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 5

2006-05-23, kl 21:25

username

Henrik
Carllson

Citat:

Ursprungligen postat av:

Vi tryckte upp t-shirts med tryck på när vi hade ett Uf-företag. Jag kan rekomendera mera-produktion, de var hyffsat billiga, och sålde både t-shirtar och tryckte på dessa. Du kan kolla på www.mera.se

jag har kollat lite på sidan och det verkar vara väldigt intessant. kan du inte berätta lite hur ni gick tillväga.

med startkapital (sponsorer?), bestälnig (hur många gjorde ni/hur många olika sorter), sålde ni sedan t-shirtarna (hemsida ?) mm mm

du kan nå mig på [email protected]

//Ellie

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-05-23, kl 21:25

username

Henrik
Carllson

opps blev lite fel när jag skrev men men

Inläggets betyg
Svara Svara med citat