Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Klädbutik i Göteborg

Inlägg 1 av 4

2004-05-08, kl 23:37

username

Therese
Schavon

Inlägg: 4

Klädbutik i Göteborg

Jag har planer på att öppna en klädbutik (damkläder) med en speciell nisch i utkanten av Göteborg, men skulle vilja ha någon att dela butiken med. Det ska vara ett AB, och jag undrar om någon är seriöst intresserad av att vara med.

Therese

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2004-05-19, kl 12:53

username

Marina
Englund

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag har planer på att öppna en klädbutik (damkläder) med en speciell nisch i utkanten av Göteborg, men skulle vilja ha någon att dela butiken med. Det ska vara ett AB, och jag undrar om någon är seriöst intresserad av att vara med.

Therese

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2004-05-22, kl 15:59

username

Randi
Sølvberg

Inlägg: 18

Citat:

Ursprungligen postat av:

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag har planer på att öppna en klädbutik (damkläder) med en speciell nisch i utkanten av Göteborg, men skulle vilja ha någon att dela butiken med. Det ska vara ett AB, och jag undrar om någon är seriöst intresserad av att vara med.

Therese


Hei!
vil bare tipse deg om det danske motemerket Trendzetter,jeg er forhandler av det i Norge,
det er helt risikofritt å bli forhandler her, attraktive vilkår med god avanse og høy bonus.Trendzetter søker etter seriøse forhandlere i Sverige. Ta kontakt på mail : [email protected] eller tel 0047-63986348(som også er mitt ref. nr hos Trendzetter

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2004-06-14, kl 13:08

username

Tommy
Lindquist

Inlägg: 11

Therese!

Kolla in vårt koncept. Väcker det intresse kan du höra av dig till.

[email protected]

Så får du mer information.

Mvh//
Tommy Lindquist

Inläggets betyg
Svara Svara med citat