Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Starta tidskrift

Inlägg 1 av 4

2006-03-07, kl 20:25

username

Marcus
Larsson

Starta tidskrift

Hej

Låt säga att jag har fått en idé om profilering för en ny tidskrift. Jag själv tro stenhårt på projektet och skulle vara beredd att arbeta heltid med att förverkliga det hela.

Vilka möjligheter har jag egentligen att gå från idé til handling? Förutsatt att jag inte känner någon inom tryckeribranchen eller inom tidningsbranchen. Inte har någon som helst erfarenhet och saknar pengar.

Jag inser det omöjliga men det vore ändå kul att få höra lite funderingar om hur jag skulle gå till väga om jag fick frispel och körde på detta.

mvh / Marcus

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2006-03-07, kl 21:31

username

Uffe

Hör av dig!

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2006-03-07, kl 22:01

larsarenander

larsarenander

Jag känner tidningsförläggare och vad jag förstår är bland det tuffaste du kan göra ur alla synviklar. Men inget är omöjligt. jag har själv haft de tankarna i huvudet för ett antal år sedan, men förverkligade inte projektet trots att det var bra. Många år senare kom en sådan tidning uppbackad med allt du och jag saknade.
Lars

[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 4

2006-04-22, kl 23:18

Juni Inramning

Juni Inramning

Behöver du en illustratör är det bara att höra av sig!
mvh Jenny
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat