Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

starta eget företag inom Telemarketing. Söker även delägare..

Inlägg 1 av 5

2004-04-09, kl 19:31

username

Boyan
Petrovic

Inlägg: 24

starta eget företag inom Telemarketing. Söker även delägare..

Idag jobbar jag på ett av Sveriges störta telebolag som Säljare.
Skulle vilja ha tips/råd om hur man sätter igång ett sådant bolag inom telefoni.

Söker även delägare!

Har en JÄTTE STOR plan på hur man ska marknadsföra sig på ett av det BILLIGASTE å BÄSTA sättet. Med andra ord: detta är mkt bra sätt att vara seriösa å vi kan bli en av dem bästa & störst inom telebranchen här i Sverige och även inom Europa. Min mail: [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2004-04-12, kl 23:03

username

Mattias
Sjölin

Inlägg: 10

Hej.. söker affärsideer att investera i, men har tyvärr inte svar på din första fråga..men hör gärna av dig och berätta mer.

mvh Mattias

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2004-04-13, kl 08:31

username

Peter
Dahlberg

Inlägg: 1

Startar denna månad en Telemarketingenhet. Har du frågor mm får du gärna höra av dig till [email protected].

Citat:

Ursprungligen postat av:

Idag jobbar jag på ett av Sveriges störta telebolag som Säljare.
Skulle vilja ha tips/råd om hur man sätter igång ett sådant bolag inom telefoni.

Söker även delägare!

Har en JÄTTE STOR plan på hur man ska marknadsföra sig på ett av det BILLIGASTE å BÄSTA sättet. Med andra ord: detta är mkt bra sätt att vara seriösa å vi kan bli en av dem bästa & störst inom telebranchen här i Sverige och även inom Europa. Min mail: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2004-04-19, kl 21:07

wirdefalk

wirdefalk

Inlägg: 4

Jag jobbar för tillfället själv som contact center chef och har under de sista 7 åren varit inblandad med start up, turn-around och det mesta inom industrin här i USA. Har vari i företag med bara ett tiotal reps, till för närvarande 1600. Har nu börjat jobba med att återkomma till Sverige men vill helst starta något eget med en erfarenhet jag har skaffat här i USA. Är du intresserad av en ev. partner/delägare så hör gärna av dig. [email protected]. Är alltid intresserad av seriösa ideer.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2004-07-15, kl 15:20

username

Mikael
Magnusson

Inlägg: 13

Hej! berætta lite mer om dina ideer! jag har jobbat med telemarketing i 4 år + som salgsledare før 14 peroner i 1 år sant som coach ansvaring inom salg transcom sweden! jag kan allt om telemarketing:)
Mvh Mikael Magnusson [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat