Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Grossister av hobbymateriel/pärlor

Inlägg 1 av 6

2006-03-06, kl 13:18

username

Åsa
Lindstrand

Inlägg: 4

Grossister av hobbymateriel/pärlor

Hej!

Min tanke är att öppna en butik i Göteborg och jag behöver tips om grossister inom hobbymaterial och pärlor. Glas-, porslins- och träpärlor.
Tack på förhand!
Mvh
France7

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2006-03-06, kl 16:15

username

Lisa
Arlbrandt

Inlägg: 20

Hej! jag har just kommit hem från Bangladesh och har runda sötvattenärlor, mellan 5 och 15 mm, som jag kan sälja för mellan 50 öre och 10 kr styck. Ungefär. Priset beror ju på önskad mängd. Har bara små mängder nu, men om jag får beställningar åker jag snart och köper mer! Har även små glaspärlor, beige och ljusblå. 30 st för 10 kr ungefär. Om du är intresserad kan jag maila bilder!

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2006-03-08, kl 18:42

username

Mikaela
Sandell

Inlägg: 1

Du är varmt välkommen att titta in på www.msandell.com
Vi har många sorters glaspärlor redan nu, och tar in mer och mer produkter hela tiden.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2006-03-14, kl 16:01

username

Viktoria
Persdotter

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!

Min tanke är att öppna en butik i Göteborg och jag behöver tips om grossister inom hobbymaterial och pärlor. Glas-, porslins- och träpärlor.
Tack på förhand!
Mvh
France7

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2006-03-27, kl 20:13

username

Elvane
Mehmeti

Inlägg: 7

hejsan
mejla gärna för mer info ang pärlor på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2006-08-12, kl 23:08

username

Medlem
#45490

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej! jag har just kommit hem från Bangladesh och har runda sötvattenärlor, mellan 5 och 15 mm, som jag kan sälja för mellan 50 öre och 10 kr styck. Ungefär. Priset beror ju på önskad mängd. Har bara små mängder nu, men om jag får beställningar åker jag snart och köper mer! Har även små glaspärlor, beige och ljusblå. 30 st för 10 kr ungefär. Om du är intresserad kan jag maila bilder!

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat