Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Startar företag / behöver programmerare

Inlägg 1 av 4

2006-02-19, kl 02:05

username

Medlem
#40721

Inlägg: 7

Startar företag / behöver programmerare

Jag och en bekant skulle starta företag som den första tiden koncentrerar sig på en speciell webbsida som man nog kan tjäna en slant på (vill inte gå in på detaljer här). Sedan skulle vi förhoppsningsvis utvecklas till en reklambyrå. Jag designar och han programmerar. Men nu verkar det som han backar ur. Han har redan ett bra jobb som han är nöjd med och vill inte ta några risker genom att sluta/gå ner i tid. Så nu står jag här efter 4 månades slit och med en del kontakter inom området som väntar, arbetsförmedlingen tror på detta och vill hjälpa mig, men det enda som saknas är någon som kan koda klart sidan.

Idén är bra och man kan komma långt med den. Så finns det nån hellst i Göteborgstrakterna som vill träffas nån dag och snacka affärer så vore det kalas!

Jag är nåbar på:
Mobil: 0735 - 34 36 98
Email/MSN: [email protected]

MVH,
Bogdan Chmidt @ Connected Visions

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2006-02-21, kl 14:44

username

Kennet
Nilsson

Inlägg: 4

Vilket språk ska det kodas i? Jag kodar själv i ASP och ColdFusion. Egen företagare sen ett tag. Kontakta mig gärna, [email protected].

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2006-02-22, kl 10:24

username

Andreas
Nilsson

Inlägg: 15

Behöver du hjälp med framtagande av sidan så kan jag bistå
Maila mig på [email protected] så kan jag skicka referensverk jag gjort för ett företag i england

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2006-07-02, kl 03:35

username

Johan
Berg

Inlägg: 32

Tips! ELIAS IT - Snabb och billig! www.eliasit.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat