Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Tips om grossist/importör Mc hjälmar,skydd & tillbehör m.m

Inlägg 1 av 3

2006-02-14, kl 15:31

username

Björn
Arebratt

Inlägg: 1

Tips om grossist/importör Mc hjälmar,skydd & tillbehör m.m

Ja. som topic lyder söker jag efter grossist/importör av bl.a ovanstående artiklar.

Jag har idag fått "Nej tack" av två stora aktörer, med hänvisning till att dom inte vill handla med företag som bara har en webshop. Detta av hänsyn till de handlare som står med dyra lokaler.

De stora drakarna verkar endast vara självgoda av sig. Någon som känner till grossist/importör med brett sortiment och vettiga åf priser.

Som sagt var. Jag har endast en webbshop. Jag står precis i färd med att öppna den. Väntar bara på de första leveranserna.
www.bjarpower.com

Maila gärna till [email protected]

Tack på förhand.

Björn

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-02-26, kl 17:42

username

Gunilla
Ståhlberg

Inlägg: 5

Hej!
Jag jobbar själv i mc branschen och har många kontakter. Kolla med Burn out i Arlandastad/Märsta. Han håller på att starta ett grossistföretag. Han importerar just nu till sin egen butik och har mycket låga priser. Det beror lite på vilka slags mc tillbehör du är ute efter.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-02-28, kl 15:45

username

Lars
Svensson

Inlägg: 1

Hejsan Björn!!
Jag har hänvisat din fråga till en av mina kunder då jag tror att ni kommer att ha stort utbyte av varandra!! Han är grossist samt importör av MC tillbehör!!
//Lars

Inläggets betyg
Svara Svara med citat