Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

starta eget

Inlägg 1 av 5

2004-03-28, kl 20:31

username

Katrin
Ann

Inlägg: 2

starta eget

Hejsan!
Jag skulle behöva hjälp och råd om hur man ska gå till väga när man vill öppna ett 0939 nummer? är det telia man ska kontakta eller hur gör man? Hur fungerar det egentligen?

Hälsningar
Elizabeth

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2004-03-28, kl 23:10

username

Boyan
Petrovic

Inlägg: 24

Ska du öppna en "porr-linje..........så tycker jag att du ska lägga ner det! För dit ringer och betalar tyvär, ensama killar som har inte har tur med kärleken. Men om du öppnar en 020-linje så kan jag hjälpa dig. SNÄLLA, TÄNK OM OCH LURA INTE OSS, KILLAR.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2004-03-29, kl 09:30

username

Katrin
Ann

Inlägg: 2

Hejsan!
Nej det är inget porr-linje, utan det är annat som är till alla. Jag vill helst inte säga vad det är för linje, men självklart ska det också ingå i den ett 020 nummer. Jag tänker inte lura någon för att jag är medveten om konsekvenserna. Tacksam för ditt svar för att jag kanske skulle ha varit mer tydlig i min fråga. Det stämmer att det kan tolkas annarlonda om man bara säger 0939-nummer :-). Jag skulle också vara mycket tacksam för all hjälp som kan erbjudas.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2004-04-05, kl 15:54

username

Tommy
Lindquist

Inlägg: 11

Hej Elizabeth
0939-nummer startar du hos Telia, jag har varit inne och kollat den här biten för ett tag sedan och dom tog då 30.000 i depositionsavgift (bara en garanti under tiden du har nummret).

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2004-04-20, kl 09:29

username

Camilla
Gustafsson

Inlägg: 1

Det här med 0939-nummer var intressant.Jag har en fråga till,måste jag registrera ett företag först innan jag skaffar nummret.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat