Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

samarbete/partner starta en date internetsida

Inlägg 1 av 3

2006-01-31, kl 15:04

tim

tim

Inlägg: 21

samarbete/partner starta en date internetsida

Hej,

Jag funderar på att starta upp en datesida på internet, men skulle vara roligt om man är två istället för en. Jag har kollat runt om det ev. finns redan färdiga webbsidor, som man kan köpa loss och sedan ändra dess innehåll. Men mer och mer, känner jag att man får skapa allt från grund. Eftersom jag är en kille, bör du vara tjej, då man ser saker på helt olika sätt och på så viss kan skapa en bättre portal/sida. Du behöver absolut inte ha ngn erfarenhet, bara du är seriös och tror på det här till 110% så är det perfekt! Om du har jobb vid sidan om, gör det inget, det har jag för att kunna täcka ev. inköp, skapande av portal m.m. Hör av dig om du tycker det låter intressant, det vore bra om du bor runt Stockholm, men inget krav men skulle underlätta arbetet.

/Tim

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-02-01, kl 09:29

username

Andreas
Nilsson

Inlägg: 15

Hejsan
Jag kan nog hjälpa dig/er att bygga portalen siten. Dock är jag en kille som du. Har lång erfarenhet av sitebyggen och vi kan säkerligen ha ett långt och bra sammarbete. Att bygga en datesida som är bra kräver en hel del.
Jag har skissat på ett konsept tidigare för detta för en kund som hoppade av projektet. Hör av dig om du är intresserad av att veta mer.
Har problem med min mailserver men du kan nå mig på
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-02-15, kl 14:39

username

Kaj
Sjöberg

Inlägg: 3

www.ifokus.se kan du gratis skapa en sida med forum, artiklar, dagböckere, personlig sida med mera. De är säkert intresserade av detta om du känner att du vill ta ansvar för en sådan sajt. En sådan sajt skulle i så fall kunna vara uppe på någon dag efter det att de godkänt din idé

Inläggets betyg
Svara Svara med citat