Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

samarbete/partner till date internetsida

Inlägg 1 av 3

2006-01-30, kl 23:49

tim

tim

Inlägg: 21

samarbete/partner till date internetsida

Hej,

Jag funderar på att starta upp en datesida på internet, men skulle vara roligt om man är två istället för en. Jag har kollat runt om det ev. finns redan färdiga webbsidor, som man kan köpa loss och sedan ändra dess innehåll. Men mer och mer, känner jag att man får skapa allt från grund. Eftersom jag är en kille, bör du vara tjej, då man ser saker på helt olika sätt och på så viss kan skapa en bättre portal/sida. Du behöver absolut inte ha ngn erfarenhet, bara du är seriös och tror på det här till 110% så är det perfekt! Om du har jobb vid sidan om, gör det inget, det har jag för att kunna täcka ev. inköp, skapande av portal m.m. Hör av dig om du tycker det låter intressant, det vore bra om du bor runt Stockholm, men inget krav men skulle underlätta arbetet.

/Tim

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-02-04, kl 00:54

username

Thomas
Bergman

Inlägg: 23

Inte för att låta negativ. Absolut inte! men det finns rätt många dateingsiter på nätet, men visst det kan ju funka om man ger manken till.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-02-18, kl 22:10

username

Artur
Buczma

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

Inte för att låta negativ. Absolut inte! men det finns rätt många dateingsiter på nätet, men visst det kan ju funka om man ger manken till.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat