Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

HANDARBETE: brodyr & stickat

Inlägg 1 av 3

2006-01-29, kl 10:08

username

Anette
Eriksson

HANDARBETE: brodyr & stickat

Hej Handarbetsglada!
Jag bor i England (sa vissa bokstaver saknas nar jag skriver detta), men ar pa vag hem till Sverige igen.
Jag har byggt upp ett nytt varumarke under mitt namn -
"Anette Eriksson - passion for stitching", designar och saljer kits + monster for korsstygn, stramalj, stickat etc.
Jag har gjort detta i 4 ar, har nu ett bra kundregister i UK och har fatt valdigt fin respons pa mina produkter da jag fokuserar mig mer pa ny & modern design som ska passa i hemmet.
Jag soker nu folk som ar intresserade av hemforsaljning/party plans i Sverige. Du bor naturligtvis vara handarbetskunnig - eller nan i familjen - da du i start skedet syr upp nagra egna prover ur kollektionen som du har att salja fran. Jag har satt ihop ett komplett paket med saljmaterial, presentation och prover som finns tillgangligt for den som ar intresserad. Jobbar du redan nu med partyplans ar det ju en fordel - men inte ett maste.
I din presentations folder ger jag aven tips och ideer pa heminredning - och forslag om hur dom olika produkterna kan passa in i diverse hem miljoer - en helt ny approach till allt som har med handarbete att gora!
Jag designar aven en kollektion pa handstickade kuddar och pladar som fick en BIDA 2004 (Brittish Interior Designer Award) for "Outstanding product & concept").
Den stora trenden i inredning framover ar ju moderna produkter med handgjord kansla - sa detta ligger ratt i tiden!
Titta garna pa min websida www.anetteeriksson.com dar du kan se den kompletta kolletionen. Ser fram emot att hora av er som har samma passion for detta som jag - och ser en mojlighet till ett spannande samarbete!

Halsingar
Anette Eriksson

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-04-06, kl 17:36

nobodyals

nobodyals

Hej!

Jag skulle gärna vilja ha mer kontakt med dig angående detta för det liknar nått som jag är intresserad av och har letat efter.
Handarbetar väldigt mycket och skulle viljajobba mer med det än vad jag gör och jag har många bekanta som också håller på med detta.

Jag hoppas att du vill höra av dig till mig.
min email där du säkrast når mig är [email protected] eller här.

Tack på förhand och hoppas att vi hörs av snart

MVH anna-lena

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-05-26, kl 14:40

username

Malin
Andersson

Är det bara för hemparty eller är det även för typ marknader och dyligt ? är intresserad jag oxå så hör gärna av dig till mig på [email protected]

MVH Malin

Inläggets betyg
Svara Svara med citat