Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Affärsidéer

I kritiskt situation,hjälp behövs.

Inlägg 11 av 18

2006-01-27, kl 21:35

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

E-handel är något nytt och mycket spännande område och är man duktig och har lite tur kan man gå hur långt som helst. när det gäller möbler vilket jag jag mer än 30 års erfarenhet av så kan jag säga att det lätt blir skador vid transport så se verkligen till den biten.
Lars
[email protected]
start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 18

2006-01-27, kl 22:52

username

Hassan
Awled

Inlägg: 44

tjenare Lars.
Det är nämligen så att vi har räknat med att vissa av våra produkter inte alltid kommer att nå kunden i perfekt tillstånd och det är inte så mycket man kan göra åt den saken.MEN det som kommer att skilja oss ifrån andra företag är det att vi alltid kommer att vara redo att ta tillbaka produkten,skicka en ny och reklamera helt utan att det ska behöva kosta kunden något speciellt.Och det där är bara en av dom fördelarna som vi hoppas ska kunna locka trogna kunder.Hur låter det i dina öron Lars?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 18

2006-01-27, kl 22:57

username

Hassan
Awled

Inlägg: 44

Du skrev också att du hade mer än 30 års erfaranhet av möbelförsäljning, tror du att det är något som är värt att satsa på i dagens läge?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 18

2006-01-29, kl 22:44

rolferikson

rolferikson

Inlägg: 43

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hejsan.
Jag ska snart öppna en electronik-butik och då blir jag tvungen att konkurera mot stora el-jättar.Vi kommer att ha exackt samma kvalitetsprodukter som alla andra eljättar men det enda skillnaden kommer att vara våra priser.Tror ni att konsumenter kommer att nappa för våra priser, som kommer att vara nästan 50% av priserna på stora eljättar såsom elgiganten onoff expert, eller tror ni att konsumenter kommer att vända sig till dom gamla "pålitliga" eljättarna?
Va skulle DU som konsument ha gjort?
alla svar är välkommna.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 15 av 18

2006-01-29, kl 22:45

rolferikson

rolferikson

Inlägg: 43

Läs gärna på min blog, http://blogfornews.com/coaching/?p=67 , vad en riskkapitalist förväntar sig av din affärsplan.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 16 av 18

2006-01-30, kl 23:41

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Det är som med mat det behövs alltid , har man sedan ett ok mot kunder så är det knappast för få kunder du lär få. Mig höll det på att ta knäcken. Jag fick bromsa för att inte gå i väggen.
Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 17 av 18

2006-02-13, kl 23:07

username

Jani
Lokka

Inlägg: 29

Det låter toppen med billig elektronik. Hur hanterar ni avbeställning. Ex. jag beställer en TV av er varpå starx efter får en likadan TV i present. Kan jag då avbeställa/Skicka tillbaka TVn och få pengarna till baka inom skälig tid typ 3-4 bankdagar. När öppnar ni ??

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 18 av 18

2006-02-22, kl 23:50

username

Hassan
Awled

Inlägg: 44

Hej.
Jag tror nog inte att det blir några pengar tillbaka om produkten inte har gått sönder.Om du får samma produkt i present så får du nog ge bort presenten till någon annan eller helt enkelt behålla båda produkterna.Vi kommer bara att betala tillbaka för produkter som går sönder på fraktresan.Datum är inte bestämt ännu men jag tror nog att premiären kommer att bli på våren.Du är välkommen då Jeykey.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Sida 2 av 2

1 2