Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Import av Livsmedel

Inlägg 1 av 4

2004-03-24, kl 19:25

username

Cédric
Ernst

Import av Livsmedel

Hej!
Jag söker en kompanjon med erfarenhet inom livsmedelsbranschen som vill starta eget med mig. Jag ser gärna någon som jobbar som säljare eller importerar livsmedel. Du bör ha goda kunskaper inom branschen i alla fall. Även någon som redan idag bedriver ett sånt företag och vill utöka sitt utbud är välkommen. Mer info får du genom att skicka mail till: [email protected]
Tack!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2004-04-09, kl 19:08

username

Boyan
Petrovic

Hej,
Jag jobbar som resesäljare på Tele2. Å jag har alltid viljat öppna eget. Men dock fattas idé, därför är jag nyfiken på "dina" livsmedelvaror. Vad hade du tänkt att importera? Jag är självklart öppen för idéer...å en mkt bra å seriös kille på 35år. Min mail: [email protected] , hör av dig. Var bor du? Själv reser jag rätt mkt, så det är bra om du hör av dig snarast.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2004-05-29, kl 11:31

username

Staffan
Bertil
Bertil
Ekeber

Hej "good_food_import.
Jag har en bra kontakt som jobbar med import av livsmedel.
Kontakat mig.
Staffan
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 4

2005-02-18, kl 19:08

username

Rickard
Wasik

Hej jag hjälper deg om du vil jag importerar livsmedel alla sorter från polen det faktisk stort sort olika livsmedel EU kommer vi överans ska vi göra det tilsammans
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat