Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Seriös/ driftig delägare sökes

Inlägg 1 av 3

2006-01-23, kl 23:28

username

Medlem
#40831

Inlägg: 2

Seriös/ driftig delägare sökes

Jag sitter inne på en affärsidé som är klockren.

För att inte avslöja för mycket kan jag bara berätta att det gäller ett helt nytt marknadsföringskoncept som ännu inte finns i Sverige. Ett sätt att hjälpa turister att hitta det dom behöver i en främmande stad på enklaste sätt och för att hjälpa företag att marknadsföra sig mot turisterna på ett löjligt bra vis.

Ekonomiskt sätt så behöver jag ingen delägare, däremot skulle det vara väldigt roligt/ givande att sammarbeta med en driftig person.

Det här kan vi garanterat styra till bra och stort.

Planen är att börja i Göteborg där jag själv är bosatt och innan årets slut är vi etablerade i ytterligare fyra städer. Inom två år finns vi i tio städer. Alltså är det ju smidigast om du är bosatt i Göteborg eller inom rimligt avstånd.

Utgift i starten landar på ca 30 000:- MEN Vi säkrar inkomsten innna vi över huvud taget behöver betala några utgifter.

När konceptet är insålt rullar det på av sig självt.
Fasta utgifter per månad blir mellan 10- 20 000:- och inkomsten ligger på ca 300 000:-/ månad och stad.

Det ja vill ha ut av delägaren är alltså att vi tillsammans hjälps åt att bygga upp detta koncept som jag redan har planerat in i minsta detalj.

Du behöver inte betala något förrän inkomsterna är säkrade som sagt. Du får 40% av vinsten och jag 60%.
Då jag äger 60% av företaget och du 40%.

Jag är en tjej på 21 år som nu jobbar som projektledare inom medie- och reklambranschen men jag tar en paus från jobbet nu då jag kör igång detta.

Ta en funderare och om det låter intressant det lilla du får ut av beskrivningen så kontakta mig snarast via mail till att börja med.

[email protected]


Jag vill vara igång till maj senast!


Vänliga hälsningar
Linda Johansson

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-02-20, kl 23:12

username

Anders
Man

Inlägg: 2

Hej!



Jag är intresserade att bli delägare, och skulle vilja kontakta dig via telefon.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-02-23, kl 01:48

username

Fredrik

Inlägg: 28

Hej !
Fredrik heter jag, är intresserad av vad du har att erbjuda.
Skicka ett mail så kan vi byta telefonnr för enklare dialog.
Mvh
Fredrik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat