Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Import av kläder från Turkiet?

Inlägg 1 av 7

2006-01-22, kl 16:31

username

Sabahattin
Akdeniz

Inlägg: 15

Import av kläder från Turkiet?

Jag är en kille som kommer från Turkiet. Där har jag jobbat inom textilbranchen. Har både sytt och såld kläder. Är du intresserad att va kompanjon med mig och importera kläder därifrån? Min bror har en sy fabrik där så om du designar egna kläder och vill ha dom sydda så kan du höra av dig till mig. Jag har både kontakter där nere och språk kunskaper. Maila till mig hör jag av mig. Sabahattin. Min e-mail är: [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2006-01-23, kl 16:11

username

Medlem
#40806

Inlägg: 1

Hej Sabahattin!

Jag undrar om man kan få uppsytt även mindre kvantiteter av kläder? Trycker ni även tyger enligt angivna mönster i er fabrik?

Med vänlig hälsning
Helena

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2006-01-23, kl 18:26

username

Sabahattin
Akdeniz

Inlägg: 15

Det går att fixa. Hör av dig till mitt e-mail så kan vi prata mer. [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2006-04-04, kl 21:08

username

Medlem
#44757

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag är en kille som kommer från Turkiet. Där har jag jobbat inom textilbranchen. Har både sytt och såld kläder. Är du intresserad att va kompanjon med mig och importera kläder därifrån? Min bror har en sy fabrik där så om du designar egna kläder och vill ha dom sydda så kan du höra av dig till mig. Jag har både kontakter där nere och språk kunskaper. Maila till mig hör jag av mig. Sabahattin. Min e-mail är: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2006-04-04, kl 21:12

username

Medlem
#44757

Inlägg: 5

hej jag är tjej som mycket intresserad av att impotera kläder från turkiet..& de låter intesant vad du har..om jag vill starta eget inom kläder skulle det va det bästa att jag hadde det jag själv designar..för att jag har gått i designskola ..jag desingn & skissar mina egna..men einte så duktig på att sy..jag är rätt så bra på det men sj tycker jag att en som ärmed mer erfanhet att kunna sy dessa design som jag skissar för de jätte fina plagg...okey här är min email ni kan nå mig msn med [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2006-04-04, kl 21:14

username

Medlem
#44757

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag är en kille som kommer från Turkiet. Där har jag jobbat inom textilbranchen. Har både sytt och såld kläder. Är du intresserad att va kompanjon med mig och importera kläder därifrån? Min bror har en sy fabrik där så om du designar egna kläder och vill ha dom sydda så kan du höra av dig till mig. Jag har både kontakter där nere och språk kunskaper. Maila till mig hör jag av mig. Sabahattin. Min e-mail är: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2006-04-04, kl 21:16

username

Medlem
#44757

Inlägg: 5

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag är en kille som kommer från Turkiet. Där har jag jobbat inom textilbranchen. Har både sytt och såld kläder. Är du intresserad att va kompanjon med mig och importera kläder därifrån? Min bror har en sy fabrik där så om du designar egna kläder och vill ha dom sydda så kan du höra av dig till mig. Jag har både kontakter där nere och språk kunskaper. Maila till mig hör jag av mig. Sabahattin. Min e-mail är: [email protected]

hej är mycket intersserad vad du erbjuder , så kan vi pratas vid om detta via msn eller email min e [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat