Inlägg 1 av 5
2006-01-20, kl 20:06
AffärsutvecklingsKonsult
Hej
Ar väldigt intresserad av att veta olika företags behov av Affärsutveckling?
De senaste åren har jag arbetat inom stora Nordiska och Europeiska huvudkontor med huvuduppgift att strategiskt centralisera administrativa arbetsuppgifter för olika regional kontor.
Arbetet innebär att ständigt förbättra företagets effektivitet och kvalitet internt såsom externt genom analysering, projektarbete och exponering mm. Det kan vara att förbättra kommunikationen mellan avdelningar, skapa en informationskanal eller helt enkelt att kartlägga företagets rutiner med hjälp av rutinbeskrivningar och flowcharts.
Jag brinner verkligen för min arbetsroll och vill nu fortsätta att utveckla nya företag inom olika branscher vilket jag vet att det finns ett stort behov av. Men jag vet inte riktigt vad företagarna själva anser, många tycker att de har allt under kontroll och att det är en kostnad att anlita en konsult, inte en investering som det i mångt och mycket kan vara!
Berätta gärna vad ditt företag anser om en extern hjälp och inom vilka arbetsområden som ni tror att min kunskap och tjänst skulle kunna komma till nytta?!
Uppskattar all hjälp jag kan få, är du själv konsult inom något liknande och vill dela med dig din erfarenhet så skicka ett e-mail till mig och berätta lite…
[email protected]
Svara Svara med citat