Inlägg 1 av 10
2006-01-18, kl 23:56
Seriösa tips önskas - jobba hemifrån på heltid
Har inte råd att satsa några pengar på webgrej därför vill jag inte ha såna tips. Tack på förhand
Svara Svara med citat
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlemHar inte råd att satsa några pengar på webgrej därför vill jag inte ha såna tips. Tack på förhand
Svara Svara med citat
Hör av dig till mig så får vi se vart det leder.
Detta är ett riktigt erbjudande, inget pyramidspel eller något dyligt, utan ett riktigt arbete.
min e-adr [email protected]
Mvh Fredrik
Ursprungligen postat av:
Har inte råd att satsa några pengar på webgrej därför vill jag inte ha såna tips. Tack på förhand
Hej!
Här har jag något många redan gör idag. Bli en av oss du med.
Smyckeförsäljning är något som växer mer och mer.
Kan du tänka dig att vara värd/värdinna för ett trevligt och annorlunda party?
Som värd/värdinna bjuder du hem vänner, grannar, kollegor, bekanta och släktingar.
Att gå på eller ha ett hemparty hemma, är ett enkelt och roligt sätt att handla smycken på. Här handlar Du tillsammans med människor Du känner, i Ditt eget hem eller hos någon kompis. I lugn och ro kan Du "känna och prova" smyckena. Du kan matcha ihop roliga kombinationer och välja det som passar dig bäst.
Du måste vara minst 18 år för att kunna bli värd/värdinna, är du under 18 år skall målsmans namnförtydligande och underskrift med personnummer sändas till oss via vanlig post i original form innan Du kan bli värd/värdinna.
Gå in på www.smyckestorget.se och fyll i din intresseanmälan.