Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

salu hal

Inlägg 1 av 2

2006-01-05, kl 20:49

clascookie

clascookie

salu hal

fick iden härom dan då vi sat spande vidare på min verksam hete.

det idag har är en webbutik men ville ha butik okså det är felra år bort om hitar en som kan finasera deta för stås. jag torr på iden vet presis okså hur ska ha salu halen okså.

på neder våning hade vi tänkt i fröst hand ha rå varor som
en liten butik med hema styckat kööt en annan med frukt ,grönsaker och potatis
så en med som för den getig ska kuna gå in köppa frödig hakde grönskaer du ska kuan rigna beställa okså så är det mäng just din grönskaer hade tills då du vill så koemr finas ett bageri så en blomster affär fudner vi i miten av alt deta ska finas ett cafè som är ful tak höjd med glas tack om alt går som tänkt från cafet ska kuan ta dig upp på andra våning med troligen följande butiker

barn kläder, baby produkter och barn vagnar , vuxen kläder, filmer och data spele, porslin, djur produkter typ av bokhandel elelr likande deta ska okså delas in små butiker kom på nerder våningen ska vara the och kaffe butik där du kan köppa lösviks the och kaffe så även godis,

det ska vara små butiker som var vnalig för altså dom om talde salu halarna med förskt kött med mera jag skälv tror på iden.

vi vill folk ska få möjlighet starta det dom är bra på i en liten lokal til lett bra pris men som skat deta komer ju kosta några kr byga så är som skat flera år bort än. men man msåte planera så alt blir osm man har tänkt sig vi är bara i start groparna på det än.

vi ska okså prta med bussbolget vad vi kan erbjuda med dom okså. vi vill ska kuan erbjuda dom på vis rabbat på bussen okså för kan loka folk.

men vi är altså som tidgare skrev i start groparna så kom förslag hur vi ska gå vidare vilka tills ståd som krävs med mera ått oss.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2006-06-06, kl 21:07

username

Medlem

va?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat