Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Mitt Internetföretag säljes!

Inlägg 1 av 2

2006-01-03, kl 10:32

username

Medlem
#26721

Inlägg: 26

Mitt Internetföretag säljes!

Hej.

Idag bedriver jag en internetfirma som är (http://www.jfstyling.se) Jag ska nu med sorgset hjärta sälja denna, jag ska flytta till Tyskland och hålla på med biltrim, så därför kan jag ej fortsätta bedriva denna verksamhet. Så jag kommer sälja denna firma ganska billigt för att jag måste ner till Tyskland ganska omgående. Omsättningen detta år uppgick till lite strax över 200 000:- Vinsten på det i företaget var på 120 000:- OBS! Företaget växer ännu mer nu efter detta år:)

Det som ingår i köpet är alla återförsäljare runt om i Sverige (cirka 8 st), kundunderlaget, namnet, hemsidor, webbutiker, 2 stycken leverantörskontrakt i utlandet på alla produkter. Detta företag går att bedrivas från hela Sverige vart du än bor. Vid eventuellt köp så hjälper jag dig att komma igång med allt och hur allt går till. Så jag säljer inte bara detta och sen struntar i allt. Jag hjälper dig tills du har förstått hur allt går till. Detta är ganska enkelt att driva. Har du dessutom ett annat jobb vid sidan av så har du en ganska stor månadsinkomst varje månad med att bedriva detta!!

Priset för ALLT är 150 000:- och det kan vem som helst utan betalningsanmärkningar låna på någon bank utan säkerhet.

Först till kvarn är det som gäller!

Vid ytterligare frågor ring gärna 0950-389 99 eller 0768-41 40 92 eller maila [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2006-01-05, kl 15:24

username

Medlem
#26721

Inlägg: 26

Hej igen..

Nu är internetföretaget sålt!
Det gick ganska snabbt med försäljningen av internetföretaget när man annonserade på startaeget.se Så till er som funderar på att annonsera på detta ställe så rekomenderar jag denna annons sida mycket starkt!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat