Inlägg 1 av 5
2005-12-10, kl 22:52
smyckedesigner söker tillverkare
Jag har designat ett antal smycken och skulle nu vilja få dom tillverkade. Jag kan inte hitta tillverkare någonstans. Hjälp mig.
Svara Svara med citat
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlemJag har designat ett antal smycken och skulle nu vilja få dom tillverkade. Jag kan inte hitta tillverkare någonstans. Hjälp mig.
Svara Svara med citat
För att kunna hjälpa dig måste jag veta detta; Hur många smycken vill du tillverka? Var vill du tillverka helst tillverka?
Ursprungligen postat av:
För att kunna hjälpa dig måste jag veta detta; Hur många smycken vill du tillverka? Var vill du tillverka helst tillverka?
Jag hoppas naturligtvis kunna tillverka många smycken, men för marknadsundersökning cirka 40 st. Kanske jag vill tillverka de första i Sverige , men för billigare tillverkning om smyckena säljer bra kanske något annat land. Kan du hjälpa mig tror du, i så fall skriv din mail adress så kan jag berätta mer.
Hej ....har inte varit här på ett tag... jag har ett antal kontakter inom detta område.... min hotmail är [email protected]