Inlägg 1 av 7
2004-02-11, kl 19:13
Modepryl
Hej! Har en mycket bra idé, tycker jag. Svenska exklusiva modejackor för vintern. Men behöver riskkapital. Vart får man tag på sådant?
Svara Svara med citat
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlemHej! Har en mycket bra idé, tycker jag. Svenska exklusiva modejackor för vintern. Men behöver riskkapital. Vart får man tag på sådant?
Svara Svara med citat
Hej Michael!
Du kan få tag i riskkapital först när du kan presentera en vettig affärsidé. Den måste vara ganska väl genomtänkt och gärna med en seriös marknadsundersökning. Då hjälper jag gärna till. Mvh, E.
Ursprungligen postat av:
Hej Michael!
Du kan få tag i riskkapital först när du kan presentera en vettig affärsidé. Den måste vara ganska väl genomtänkt och gärna med en seriös marknadsundersökning. Då hjälper jag gärna till. Mvh, E.
Ursprungligen postat av:
Ursprungligen postat av:
Hej Michael!
Ursprungligen postat av:
Ursprungligen postat av:
Ursprungligen postat av:
Hej Michael!
Hej marcusew.
Vore kul om du kunde ta kontakt med mig också i denna fråga.
M V H
Staffan
[email protected]
mycket fin idée,sveriges unga älskar att slösa stora pengar på dyra jackor.everest har gjort en jacka som kostar 1.800 kronor och när man tar den på sig så tror man att man är inomhus för att den är så varm...,men den sålde NOLL!!!varför???jo,för att den kostade just 1800!hade den kostat 5800 och hetat canada goose så hade den sålt i miljoner ex.så jag gillar din idée men det kostar MYCKET att investera i ett sådant projekt.
Hassan Hussein.