Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Skumt

Inlägg 1 av 4

2005-11-29, kl 10:04

username

Sannie
Jensen

Inlägg: 1

Skumt

Är det någon mer än jag som har fått samtal från http://www.webadministratorn.se/??
Jag har en webbutik barnplatsen.se och de påstår att de har en kund som vill köpa domänen barnplatsen.nu samt com men jag har förtur och kan köpa domänen för 1800 kr!! Då ingår länkning till min butik. Skulle jag köpa bara domänen kostade det 1400 kr. Om det var per styck eller för båda vet jag inte då jag tyckte det lät skumt och sa att hon fick sälja till vem hon ville. Konstigt nog kunna jag själv köpa dessa domäner från Loopia för 130 kr respektive 49 kr (+moms).
Man bör verkligen vara vaken.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-11-29, kl 13:59

username

Jani
Lokka

Inlägg: 29

Jag har inte blivit kontaktad av webadministratören.se men en annan vet inte vad de hette för jag skrattade dem i ansiktet... jag har ju köpt min .se domän för ca 200 spänn varför i allfridens skulle jag betala 2000 kr för .nu och .com ..De har inte ringt sen dess

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-11-30, kl 22:36

Wier

Wier

Inlägg: 8

Jag har råkat ut för samma sak för ca ett år sedan, och än idag är inte .com och .nu domänen registrerade. Så det är nog inget att bry sig om.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-12-07, kl 00:48

username

Kristoffer
Hedblom

Inlägg: 19

ja dom verkar vara jätte seriösa med tanke på att webadministratören.se inte finns :S

Inläggets betyg
Svara Svara med citat