Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Vi köper dina fortkörningsböter!!

Inlägg 1 av 2

2005-11-25, kl 11:14

username

Medlem
#26721

Inlägg: 26

Vi köper dina fortkörningsböter!!

Kör Du för fort ibland?
Låt oss betala dina böter!


Visst händer det att Du kör fortare än den gällande hastigheten ibland?

Detta kan resultera i en stor oförutsedd utgift, nämligen fortkörningsböter.

Genom din enkla registrering här hos oss eliminerar Du den risken.

Vi betalar nämligen dina fortkörningsböter, tryggt och dessutom helt lagligt.

Medlemskapet kostar 349:-/år och täcker böter upp till en kostnad av 4800:-

Hur gör VI när VI fått eran böter?
När vi tar emot Er böter så kontrollerar vi först med polisen (var, när & för vad Er bot gäller). Sedan kontrollerar vi att den är skriven på den person som är kund hos oss, att datumen stämmer och därefter betalar vi Er böter. Sedan skickas en bekräftelse ut på e-post.

Betalar medlemskapet även de fortkörningsböter jag erhållit med motorcykel?
Ja, medlemskapet betalar alla sina kunders böter så länge dessa har ett giltigt körkort för det fordon de framfört oavsett om det gäller bil, motorcykel, buss eller lastbil.

Betalar medlemskapet även de fortkörningsböter jag erhållit via hastighetskameror?
Ja, Tagen betalar även de böter du erhållit via hastighetskameror.

Hur blir jag medlem?
Ta kontakt med Johan på JF-Styling telenr: 0768-50 99 01 eller 0950-389 99 el. 0950-100 98

När börjar medlemskapet att gälla?
Medlemskapet börjar gälla från den dag då Du fått din betalningsbekräftelse från oss. Bekräftelsen sänds ut sekunden efter att vi registrerat din betalning och vi sett att allt är okey. Ex: När vi registrerat din betalning så sänder vi ut bekräftelsen omedelbart, den tid då e-posten sänds från oss (2005-01-01 kl 12,25) är den tid som gäller för början av medlemskapet.

Betalar Ni för andra trafikförseelser?
Nej. Vi betalar bara hastighetsböter 1-30km/h för fort. Vi betalar alltså inte när man förlorar körkortet eller någon annan allvarlig/allvarligare förseelse i trafiken.

Varför finns Ni?
Alla har bråttom, alla råkar någon gång vara för tung på foten och alla är stressade då och då. Detta är inte nödvändigtvis alltid och därför finns vi när det väl sker.

Vad är den lägsta respektive högsta böter?
De lägsta böterna är 800kr och den högsta är 1600kr för en hastighetsöverträdelse.

Vid intresse av ett medlemskap tag kontakt med Johan på telenr: 0950-389 99 el 0950-100 98 el. 0768-50 99 01

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2005-11-25, kl 19:58

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Det kan påpekas att för många fortkörningar resulerar i indraget körkort.
Lars
[email protected]
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat