Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Hjälp behövs

Inlägg 1 av 4

2005-11-20, kl 19:34

username

Maguy
Boulos

Inlägg: 13

Hjälp behövs

Har fått bra kontakt när det gäller veteranbilar, från ett land som ligger utanför Eu, har ringt Handelskammaren och kollat upp alla kostnader, men jag vet inte hur mycket folk är sugna på just veteranbilar och vilka märken jag ska ta inn. det är (tyska och amerikanska bilar det handlar om) all hjälp behövs.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-11-21, kl 11:07

Jolson

Jolson

Inlägg: 101

Minrekommendation är att du tar kontakt med en ordförande i t.ex. en raggar organisation. Det finns det lite var stans i landet. Tag också kontakt med de föreningar som håller på med veteranbilar så kan du säkert få fram intresse från dessa...

/Johan Olson
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-11-21, kl 18:24

username

Jani
Lokka

Inlägg: 29

Jag personligen är intresserad av veteranbilar framföralt gamla jenkare med v8 motor.
Du kan ju maila mig om vad som finns och till vilket pris.
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2005-11-28, kl 13:20

username

Sebastian
Beno

Inlägg: 19

Hej!

Vi söker folk som är på gång att starta eget företag för en dokumentärfilm.
Filmen kommer göras för SVT dokumentär och handla om situationer som uppstår vid nystartande av företag. Filmen ska följa några viljastarka nyföretagare i deras strävan att lyckas.
Vi befinner oss fortfarande på research stadiet och skulle gärna komma i kontakt med dig.

Med Vänliga Hälsningar
Sebastian
0707400893
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat