Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Vilket mobiltelefonabonnemang är bäst för mig?

Inlägg 1 av 5

2005-11-20, kl 19:02

username

Johan
Fagersand

Vilket mobiltelefonabonnemang är bäst för mig?

Som rubriken redan har frågat, vilket abonnemang är mest prisvärt för mig?
Jag ska starta upp firman till våren och ska köra som enskild firma. Kommer att använda telefonen ganska mycket, ca: 1-3 timmar i veckan. Ni som redan har företagsabonnemang, vad har ni för tankar?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-11-20, kl 20:10

username

Andreas
Poike

Vilket abonnemang som är bäst ändrar sig varje månad. Just nu är Comviq Knock-Out Limited Edition bra för dina behov. 49 öre i minuten inkl moms och inga månadsavgifter. Läs mer på Cint.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-11-22, kl 01:14

username

Acke
Pettersson

Beror ju på hur ni kommer använda er av telefonerna. Mycket samtal mellan varandra, då är Knock Out inte bäst. Då finns det varianter där du kan ringa helt gratis mellan just "era" telefoner.
Kommer ni att ringa mycket till olika nummer, är dock Knock Out ett bra alternativ (endast 3 mån uppsägningstid gör även det enklare att byta operatör om något billigare alternativ dyker upp).
Sen är ju frågan var i landet ni befinner er och vad ni jobbar med. Är det ovanför Gävle, är nästan det bästa Telia Work Jobbmobil - förutsatt att det rings mycket mellan varandra.
Som sagt, det är en riktig djungel :-)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 5

2005-12-14, kl 15:42

username

Thord
Hägglund

Jag ställer mig undrande till om Comviq knock-out kan användas som företagsabonnemang. Det billigaste företagsabonemmang jag har hittat är det som djuice erbjuder. Kan vara något att kolla upp.

THORD

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-01-08, kl 20:56

username

Max
Flodén

Kolla in denna sajt, aktuell sammanställning både för kontantkort och abonnemang. http://www.gratis-kontantkort.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat