Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Söker du en skribent? testa mig! "Praktikplats"

Inlägg 1 av 2

2005-11-07, kl 10:25

username

Jack
Werner

Söker du en skribent? testa mig! "Praktikplats"

Här sitter en nyfiken kille på 38 år. Bilmekaniker som är nyfiken på ALLT. Behöver du skapa en Instruktionsbok, eller en artikel för din produkt/ affärsidé eller mjukare frågor? Jag vill på detta sättet se om jag har vad som krävs för att ge mig in i branchen och skapa formsydda texter. Jag behöver få feeedback på om det jag gör duger. Du riskerar förlorad tid om texten inte duger för ditt ändamål. Jag riskerar att få se verkligheten i vitögat.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2005-11-07, kl 17:06

username

Per
Karlsson

Citat:

Ursprungligen postat av:

Här sitter en nyfiken kille på 38 år. Bilmekaniker som är nyfiken på ALLT. Behöver du skapa en Instruktionsbok, eller en artikel för din produkt/ affärsidé eller mjukare frågor? Jag vill på detta sättet se om jag har vad som krävs för att ge mig in i branchen och skapa formsydda texter. Jag behöver få feeedback på om det jag gör duger. Du riskerar förlorad tid om texten inte duger för ditt ändamål. Jag riskerar att få se verkligheten i vitögat.

Maila gärna på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat