Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Snygg design på webbutiken

Inlägg 1 av 7

2005-10-21, kl 12:03

snövit

snövit

Inlägg: 10

Snygg design på webbutiken

Hej!
Jag är på gång och ska lansera mina hantverksprodukter på nätet. Har kollat olika webbutiksföretag med hittar inte riktigt någon som passar mina krav på bland annat designen på butiken. Har varit och kollat på sidor "over there" och har hittat ett par webbdesiners med "rätt stuk", bla annat www.gonecountrygraphics.com
Nu till min fråga, om ifall jag inte hittar en svensk leverantör, vad ska då tänka på då jag kontaktar en "utländsk" webbdesigner?
Eller ni kanske vet en seriös leverantör här hemma som kan leverara det "rätta stuket" på butiken samt till ett vettigt pris.
Mycket tacksam för svar!
Annika

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2005-10-21, kl 12:24

username

Anders
Elfving

Inlägg: 43

Sidan du refererar till är bedrövlig, du bör nog tänka över vad som är det "rätta stuket".

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2005-10-21, kl 12:32

snövit

snövit

Inlägg: 10

Hej anderse!
Alla tycker vi olika. I mitt hantverksföretag hade stilen passat mig och mina produkter. Jag syftar på sidorna som företaget har skapat och som finns i deras portfölj.
Men jag är öppen för alla tips och ideér.
Kan DU ge mej ett bättre förslag/idé/tips så är jag tacksam!
Med vänlig hälsning
Annika

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2005-10-21, kl 13:22

username

Anders
Elfving

Inlägg: 43

Hej igen Annika,
Du har helt rätt att deras portfolio är fin när det kommer till bilderna, men webbdesignmässigt är flera av deras sidor väldigt dåliga.
Jag skulle föreslå att du tar kontakt med en webbyrå och sedan ber dem köpa sin grafik från gone country graphics.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2005-10-24, kl 04:31

username

Admir
Hercinovic

Inlägg: 170

Vill inte kommentera andras jobb, men skulle gärna vilja ha mer beskrivning på det "rätta struket" som du skulle vilja ha till din webshop. När vi gör det så går vi genom projektet med kunden, sen gör vi en design förslag och sen själva webbutiken. Besök oss och se hur vi gör det ... http://www.sansa.se.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2005-10-24, kl 19:09

username

Arash
Al-Haddad

Inlägg: 31

Hör av dig till oss så kan vi visa något som kanske intresserar dig ?

Mvh Arash
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2006-03-27, kl 11:16

username

Katja
Salminen

Inlägg: 21

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!
Jag är på gång och ska lansera mina hantverksprodukter på nätet. Har kollat olika webbutiksföretag med hittar inte riktigt någon som passar mina krav på bland annat designen på butiken. Har varit och kollat på sidor "over there" och har hittat ett par webbdesiners med "rätt stuk", bla annat www.gonecountrygraphics.com
Nu till min fråga, om ifall jag inte hittar en svensk leverantör, vad ska då tänka på då jag kontaktar en "utländsk" webbdesigner?
Eller ni kanske vet en seriös leverantör här hemma som kan leverara det "rätta stuket" på butiken samt till ett vettigt pris.
Mycket tacksam för svar!
Annika



Nu är jag sent ute vad det gäller att svara på detta inlägg men förstår precis vad du är ute efter.
Grafiken är fin på sidan men upplägget är rätt dåligt. Jag kan däremot göra både sådan grafik och fixa sidan så den är lättnavigerad och enkel på "rätt sätt". Om detta fortarande är aktuellt så är du välkommen att höra av dig.

Vänligen
// Katja Salminen

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat