Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

vill starta internetbutik

Inlägg 1 av 7

2005-10-17, kl 01:36

username

Medlem
#36392

Inlägg: 4

vill starta internetbutik

hej! jag e en tjej pa 38 ar och vill starta en webbutik med mina barn(20,17 ar) , men vet inte var jag ska borja kan inte mycket om hur man startar eget eller data, och vill importera nagot haftigt o billigt fran Asien, kan nogan rekomendera nat som man kan tjana bra pengar pa?
Och kan nagon hjalpa mig och forklara hur jag ska gora for att starta webbutiken,helt fran grunden! var ska jag borja?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2005-10-17, kl 09:16

Internetkonsulten.se

Internetkonsulten.se

Inlägg: 32

Jag skall hjälpa dig med allt. Skriv till [email protected]

www.Internetkonsulten.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2005-10-17, kl 10:58

username

Christopher
Berg

Inlägg: 75

Hej Babina,

Du får gärna skicka ett mail till [email protected] så kan jag beskriva de olika varianterna av butiker som finns.

//Christopher - 3wsolutions.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2005-10-17, kl 14:11

username

Ingela
ingela.repo

Inlägg: 173

Hej,
Vill du komma med i ett av världens största nätverksföretag, där finns en färdig webbutik och andra färdiga hemsidor. Kolla in på www.arbetahemifran.se/repo eller maila mig så berättar jag mer. [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2005-10-18, kl 11:55

AndreasISN

AndreasISN

Inlägg: 6

Hej,
Kontakta gärna mig, har förslag på webbutik!
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2005-10-24, kl 16:33

username

Mia
Christensen

Inlägg: 2

Hej!
Är en tjej som skulle vilja starta upp hemförsäljning och även en internetbutik. med exempelvis damunderkläder eller/och något annat intressant som jag kan sälja och försörja mig på och gärna mer.
Är novis inom denna värld och skulle vilja ha hjälp med att starta upp från grunden. / Mia

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2005-11-28, kl 16:37

tim

tim

Inlägg: 21

Hej,
Jag har själv tänkt mkt på att starta en webbbutik bl.a. med mp3 spelare, som Jens of Sweden. Där finns det stora pengar att tjäna, men att man bör finna en mkt bra design som innehåller det mesta som slutanvändaren behöver. Inte för flaschig, utan enkel men häftig. Men tyvärr börjar mobiloperatörer se möjligheterna för denna marknad - att ha en mobil, kamera och en mp3 spelare i en och samma maskin är ju helt perfekt! Man måste komma på ngt extra! Lycka till / Tim

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat