Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Hjälp med e-butik

Inlägg 1 av 5

2005-10-16, kl 21:11

username

Johan
Duvdahl

Inlägg: 23

Hjälp med e-butik

Hejsan.
Jag driver ett datorföretag som ska ut på webben i form av en e-butik. Har kollat olika lösningar tex oscommerce+template, månadsabbonemang samt Mamut start. Tyckte att mammut verkade vara mest prisvärd men dock inte tillräkligt med grafiska profiler. Undrar om nån har något tips på webbshoppsprogram för e-butik i storleksordningen 1000-2200kr?

Tacksam för svar

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-10-17, kl 00:44

username

Admir
Hercinovic

Inlägg: 170

Menar du totalt 2200 kr eller per månad. Att hitta en webbutik som totalt skulle kosta 2200 kr är nästan omöjligt. Mamut har jag inte testat själv eftersom jag jobbar med Mac och de har inte utvecklats så mycket än ... osCommerce är en utgångsplatform som är Open Source och då gäller det att ändra det och anpassa både tekniskt och grafiskt till just dina behov. Det är det vi gör för våra kunder t ex, men om man vill ha det så så blir kostnaden runt 11 000 kr totalt exkl moms.

Kolla i alla fall http://www.sansa.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-10-24, kl 18:20

username

Arash
Al-Haddad

Inlägg: 31

hejsan...vi kan erbjuda en snygg webbutik för ungefär 5000-6000 kr, och då byggd från grunden efter era önskemål. Att hitta billigare än så blir svårt om ni vill ha nåt ordentligt...

Mvh Arash
Interwebz.com
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-10-25, kl 11:28

kemikal

kemikal

Inlägg: 22

kolla www.openstore.nu, det enklaste och billigaste

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2005-12-05, kl 20:13

linatti

linatti

Inlägg: 4

Titta på www.e-butik.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat