Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Nätverk för företagsama kvinnor i Göteborg

Inlägg 1 av 5

2003-12-10, kl 20:14

annabr

annabr

Inlägg: 1

Nätverk för företagsama kvinnor i Göteborg

Jag vill träffa några vuxna kvinnor efter 40 som är intresserade om att hitta på ett företag som vi kan starta tillsammans. Företaget kan vara enkelt och biligt att starta.Kanske sälja vackra kläder på nätet.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2003-12-11, kl 11:00

username

Ingrid
Edvardsson

Inlägg: 8

Citat:

Ursprungligen postat av:

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag vill träffa några vuxna kvinnor efter 40 som är intresserade om att hitta på ett företag som vi kan starta tillsammans. Företaget kan vara enkelt och biligt att starta.Kanske sälja vackra kläder på nätet.


Hej
Jag har en idé som kanske kan passa Er. Maila mig på [email protected] så får du mer information
Mvh
Ingrid Edvardsson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2003-12-11, kl 19:36

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 15

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag vill träffa några vuxna kvinnor efter 40 som är intresserade om att hitta på ett företag som vi kan starta tillsammans. Företaget kan vara enkelt och biligt att starta.Kanske sälja vackra kläder på nätet.



Hej! I Västra Götaland finns "Resurscentra för kvinnors arbete och utveckling" som arbetar med nätverk för kvinnor. På webbplatsen www.resurscentra.o.se kan du läsa mer om vad det handlar om.
E-post: [email protected]
tel.nr: 031-136175 och 031-290430.
Mvh Birgitta

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2004-11-16, kl 12:58

username

Anne-Louise
Eklund

Inlägg: 16

Hej
jag har ett jättebra koncept inom hälsa och välfärd.
Mat o dryck enligt österländsk filosofi helt utan socker.
Som vi äter och dricker varje dag. Kanonbra och etiskt.
Produkterna kommer från ett världsledande företag inom hälsa. Startkapital ca 5000:- verkligen jättebra affärsmöjlighet som ger mycket bra inkomster
Maila till: [email protected] Hälsningar Anne-Louise

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2005-11-17, kl 11:34

samlarforum

samlarforum

Inlägg: 24

Vill du tjäna pengar? När grannen ser på tv,surfar på internet,lyssnar på musik,ser på film.om du svarar Självklart Jag vet hur och jag är villig att hjälpa dig bygga din framtid..Ring eller maila mig för mer info.Du binder dig inte till något jag vill bara visa dig möjligheten.Beslutet måste DU ta.
[email protected] eller mobil:0763089810 Jansson.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat