Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Städfirma

Inlägg 1 av 5

2005-10-09, kl 17:56

username

Elina
Berzina

Inlägg: 6

Städfirma

Hej! Jag har precis startat en städfirma med de bästa priserna på marknaden. Skulle vara tacksam för tips på billig och marknadsföring.
MVH
Elina
www.renthosdig.se

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-10-10, kl 15:48

username

Conny
Bergqvist

Inlägg: 23

Hej du!

Behöver du hjälp med vistkort, brevpapper kuvert o dyl så kontakta gärna mig på Look Sharp Graphic. Har goda kontakter med bra tryckeri till bra priser! Ombesörjer det mesta inom tryckväg.

Conny Bergqvist
Mobil: 0739-87 64 93
E-post: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-10-11, kl 17:05

silfverhielm

silfverhielm

Inlägg: 28

Hej!

Jag jobbar med lösningar för marknadskommunkation inom flera olika områden. Jag tittade som kortast på er website och måste säga att ni har en intressant vinkel här.

Utöver trycksaker (vilket vi tillhandahåller till enormt bra priser genom europeiska samarbeten) kan det vara intressant att göra mer PR-inriktade marknadsföringsinsatser här.

Kontakta gärna mig om detta låter intressant.

Med vänliga hälsningar

Johnnie Silfverhielm
Connecting Partners

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-10-27, kl 00:16

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 7

Kontakta mig för att få priser direkt från ett tryckeri! jag jobbar som tryckerichef på LiU-Tryck som är Linköpings universitets eget tryckeri, vi gör alla trycksaker du vill ha till ett bra pris och till hög kvalitet.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2006-01-08, kl 22:06

username

Lacki
Ki

Inlägg: 8

Vad har du för priser om man får fråga? jag har en vän som förmodligen är intresserad att byta städ företag

Inläggets betyg
Svara Svara med citat