Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Sorgbearbetningskoncept + marknadsföring = Hjälp sökes!

Inlägg 1 av 1

2005-10-02, kl 20:46

livskris

livskris

Sorgbearbetningskoncept + marknadsföring = Hjälp sökes!

Hej gott folk!

Nu behöver jag er hjälp gällande hur jag effektivt kan marknadsföra mitt företag och koncept. Jag tycker det är en hel djungel av möjligheter, men jag känner mig osäker på vilken marknadsföringsväg just jag ska välja. Jag börjar dock med att först beskriva lite kort vem jag är och vad det är jag sysslar med.

Karin heter jag och är sedan 2004 egen företagare. Jag har nischat mig och mitt företag med en pedagogisk inriktning mot två komplexa områden - parrelationen och sorgbearbetning. Det är inom området sorgbearbetning jag nu känner mig redo att expandera ytterligare. I min vardag möter jag alltså modiga människor som drabbats av sorg orsakat av t ex skilsmässa, separation, dödsfall m.m. De kommer till oss för att lära sig en metod som hjälper dem att fullborda sin sorg. (Vi arbetar efter ett konkret och fungerande handlingsprogram som funnits i över 25 år och som hjälpt cirka 300 000 sörjande världen över.)

Nu till min fråga till er. Jag undrar om det här i etern finns några kompetenta och bra personer med suverän kunskap kring just effektiv marknadsföring. Kanske är just du någon av dem och skulle tycka att det vore kul att hjälpa en framåt företagartjej att komma ytterligare ett kliv vidare. I så fall, hör gärna av dig till [email protected].

Tack på förhand!

MVH // [email protected]

Svara Svara med citat