Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

klädgrossister

Inlägg 1 av 5

2005-09-22, kl 20:48

username

Peter
Ödman

Inlägg: 5

klädgrossister

Hej! Vi är på gång att starta en nätbutik med inriktning mot underkläder och letar efter leverantörer/grossister och även tryckföretag.
Tacksam för svar!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2005-09-25, kl 15:15

username

Zeynep
Aydin

Inlägg: 35

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej! Vi är på gång att starta en nätbutik med inriktning mot underkläder och letar efter leverantörer/grossister och även tryckföretag.
Tacksam för svar!



Hej,

Jag jobbar med den turkiska och den europeiska marknaden. Jag har en export/import firma i Turkiet.

Jag importerar reklamartiklar, profilklader och mycket annat. Jag har manga slaktingar har som har egna fabriker har och just darför ville jag satsa pa och jobba med detta.

Mina produkter ar av hög kvalite och jag har valdigt bra priser. Om ni vill sa kan ni fa lite priser fran mig pa de produkter ni ar intresserade utav, sa far ni sjalva se hur bra vi ligger till.

Jag hoppas verkligen att vi kan sammarbetaa och jag hoppas att jag far höra ifran er snart.



Mvh,
Zeynep Aydin
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2005-10-01, kl 21:31

username

Finatta
Abdallah

Inlägg: 44

jag är intresserad på dina produkter. kan du skicka priser och bilder till mig. tack
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-10-03, kl 10:38

username

Sebastian
Kjersén

Inlägg: 35

Hej!
Jag designer för ett mkt litet och unikt märke som heter KayJay, där varje plagg just är unikt. När det gäller underkläder för tjejer är det dem som sålt mest, vanligast är hipsters, vanliga trosor och boxers, men vi har även string!
Det är 100% bomulls trosor med grafiska, lite street tryck!

Kolla in www.kayjay.se om ni är intresserade. (De kläder som finns där just nu är tidigare kollektion, bilder uppdateras snart.. men är den stilen!)

MVH

Sebastian Kjersén
KayJay Design/Bastard
www.kayjay.se
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2005-11-23, kl 23:53

username

Lilian
Alvarez
Alvarez
Vela

Inlägg: 4

Hej, läste din artikeln jag är väldigt intrsserad av kläder imprterad från turkiet, vill veta mera är på väg att starta eget så snart som möjligt hör av dig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat