Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Tips & råd sökes

Inlägg 161 av 285

2005-12-13, kl 15:26

Jolson

Jolson

Inlägg: 101

Jag arbetar som fristående konsult med att lotsa företagare och uppfinnare till rätt plats.
Jag har idag tillgång till ett nätverk med runt 20 konsultföretag som kan hjälpa till med allt från en skiss till en färdig producerad produkt. Dessutom har vi möjlighet att ta in konsulter som hjälper till med finansiering, marknadsföring och försäljning.
Har du idén har vi förverkligandet åt dig!
maila mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 162 av 285

2005-12-13, kl 15:59

username

Medlem
#39015

Inlägg: 1

Startar nu eget reklambyrå i Sverige och Norge - fast hur vet man vart man lägger sig prismässigt för de olika tjänsterna. Finns det inget mer effektiv sätt än att låtsas vara kund och ringa landet runt och "spionera"? Nån som redan driver PR bolag och som vet ca. pris för de flesta seriösa bolag?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 163 av 285

2005-12-15, kl 18:02

username

Arash
Al-Haddad

Inlägg: 31

Hejsan. Vi håller just nu på att arrangera ett evenemang för ungdomar i åldern 15-20, startpunkten är skövde.

Planerad lokal är Skövde Arena med plats för 2500 personer. Därmed får vi plats med 2 dansgolv och en scen. 2 av sveriges bästa djs kommer att anlitas, då vi har anlitat dom förr (DJ Alex Moreno, DJ Quality). Även kända artister kommer att tillfrågas.

Allt detta sker i sammarbete med Skövde kommun. Planerna är att fortsätta skapa fester runt om i landet om denna fester blir lyckad.

Liknande fester som finns i stockholmsområdet har visat sig oerhört populära och lyckade.

Vi söker sponsorer, sammarbetspartners och investerare på alla nivåer.

Bara att höra av sig för idéer och förslag, vi är öppna för alla förslag.

Mvh Arash