Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

starta webbutik

Inlägg 1 av 10

2005-09-02, kl 16:57

username

Cecilia
Ronneland

Inlägg: 1

starta webbutik

Hej!
Jag är på G att dra igång en web butik plus att jag även kommer att sälja till återförsäljare. Har leverantör på gång och håller på att registrera hos bolagsverket.
Nu ska jag "bara" skaffa/bygga själva sidan....hmmm....urvalet är enormt. Är okunnig i detta. Priserna väldigt olika mellan de olika "web-butik-byggarna" Nån som har nåt förslag? Betalning av mina grejer på hemsidan måste det vara med kreditkort eller kan kunderna godkänna även andra lösningar tror ni?

Nån som har några råd till en entreprenör-wannabe?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 10

2005-09-03, kl 23:35

LED-LED.se

LED-LED.se

Inlägg: 10

Har en kompis som hade en matshop med billiga varor från Tyskland. Men han råkade ut för flera stycken som inte betalade fakturan och som de blev tvungna att driva till inkasso. Låter inte kul.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 10

2005-09-04, kl 15:32

username

Daniel
Johansson

Inlägg: 13

Jaja, visst finns det skräckexempel inom alla branscher.. Att driva webshop är inte värre 8eller lättare) än att driva en fysisk butik..

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 10

2005-09-04, kl 15:33

username

Daniel
Johansson

Inlägg: 13

Kontakta www.startabutik.com och hälsa från DJC så skall du se att du får mycket hjälp med din butik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 10

2005-09-05, kl 18:48

LED-LED.se

LED-LED.se

Inlägg: 10

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jaja, visst finns det skräckexempel inom alla branscher.. Att driva webshop är inte värre 8eller lättare) än att driva en fysisk butik..



Missförstå mig rätt... Menade bara att av alla betallösningar som man kan välja så finns det en risk med fakturor. SoftIT.se har webshop där kunden måste betala med kreditkort. Det skulle nog jag satsa på i alla fall.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 10

2005-09-11, kl 19:04

username

Christopher
Berg

Inlägg: 75

Hej,

Jag skrev om fördelar och nackdelar i en annan del i detta forum. Titta under tråden IT & Data och sedan inlägget med rubriken Välja e-butikleverantör så kan du läsa om mina tips angående valet.

Mvh
Christopher -3wsolutions.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 10

2005-09-13, kl 12:21

kemikal

kemikal

Inlägg: 22

www.openstore.nu
om man vill börja litet

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 10

2005-10-03, kl 19:02

KristerB

KristerB

Inlägg: 2

Jag kan både erbjuda webbuikslösning i olika prisklasser och ett helsäkert betalinngssätt kolla på www.florama.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 10

2005-10-23, kl 22:33

username

Catherine
Verta

Inlägg: 22

Hej!

Ta en titt på min hemsida, där kan du se hur du faktiskt KAN tjäna extra pengar ganska lätt!

Hör av dig om du undrar över något!

http://medlem.spray.se/dinnyachans/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 10

2005-10-27, kl 17:26

Danne88

Danne88

Inlägg: 4

hej , jag har en webbutik till salu.
Kontakta mig på [email protected]
För mer info eller köp.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat