Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Internet försäljning från hemsida FOR DUMMIES PLEASE!!!!

Inlägg 1 av 7

2005-08-12, kl 19:34

username

Martin
Öberg

Inlägg: 11

Internet försäljning från hemsida FOR DUMMIES PLEASE!!!!

Jag har ingen aning om hur jag ska få ihop en bra hemsida där jag kan sälja saker , själv kunna sköta samt vara lätt uppdaterad.

mvh Martin

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2005-08-12, kl 22:56

asaide

asaide

Inlägg: 12

kolla på ebutik.se, där har de enkla hemsidor som kostar ca 300 kr i mån som är lätta att själv administrera!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2005-08-13, kl 02:26

dahlin

dahlin

Inlägg: 16

Hej Martin!

Det låter som att du behöver ett CMS (även kallat webbpubliceringsverktyg). Det finns i olika prisklasser och varianter.

Företaget jag jobbar på säljer ett oerhört användarvänligt och flexibelt sådant, dessutom till mycket "småföretagarvänliga" priser.Klarar du av att hantera word klarar du även av att lägga upp din egen hemsida och att administrera den på ett bra sätt.

Om du är intresserad och vill veta mer om hur det fungerar i allmänhet eller om vårt CMS i synnerhet är du hjärtligt välkommen att kontakta mig.

Med vänliga hälsningar
Marie-Louise Dahlin

[email protected]
076 - 230 02 98

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2005-08-13, kl 02:26

dahlin

dahlin

Inlägg: 16

Hej Martin!

Det låter som att du behöver ett CMS (även kallat webbpubliceringsverktyg). Det finns i olika prisklasser och varianter.

Företaget jag jobbar på säljer ett oerhört användarvänligt och flexibelt sådant, dessutom till mycket "småföretagarvänliga" priser.Klarar du av att hantera word klarar du även av att lägga upp din egen hemsida och att administrera den på ett bra sätt.

Om du är intresserad och vill veta mer om hur det fungerar i allmänhet eller om vårt CMS i synnerhet är du hjärtligt välkommen att kontakta mig.

Med vänliga hälsningar
Marie-Louise Dahlin

[email protected]
076 - 230 02 98

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2005-08-17, kl 11:15

username

Niklas
Yngvesson

Inlägg: 3

Jag kan lösa ditt problem snabbt, enkelt och billigt..
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2005-08-22, kl 14:09

username

Anders
Elfving

Inlägg: 43

www.opensourcecms.com
allt ovan, fast gratis.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2005-09-23, kl 00:15

username

Percy
Rosengren

Inlägg: 85

Vet du vad du vill sälja? Det framgår inte av din insändare. Annars kanske jag kan intressera dig för det här:

http://www.pr-publishing.com/Saljbrev/Webbplats

Då får du hjälp HELA vägen! Titta på det om du vill.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat